Wszyscy się bawią – nikt się nie nudzi!
Innowacyjna gra planszowa dla grup
3-metrowa plansza
I to dwustronna!
Grajcie razem w „Wyścig po wiedzę” lub „Chińczyka”.
gra dla 28 osób jednocześnie
Angażuj całą grupę przedszkolną jednocześnie
– wszyscy grają, nikt się nie nudzi!
50 kart z zadaniami
Innowacyjne pomysły na pracę z grupą
Gra edukacyjna Wyścig po wiedzę umożliwia:
- realizowanie podstawy programowej oraz rozwijanie u dzieci kluczowych kompetencji
- angażowanie całej grupy przedszkolnej jednocześnie
- doprowadzenie do sytuacji, w której dzieci – pod kierunkiem nauczyciela – samodzielnie konstruują własną grę planszową
- nauczanie przestrzegania wyznaczonych zasad oraz poszerzanie wiedzy dzieci o świecie, jak również o ich najbliższym otoczeniu
- korzystanie z nieograniczonych możliwości zabawy, modyfikowanie wariantów gry oraz realizowanie własnych pomysłów
Ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia!
Co wchodzi w skład zestawu startowego?
- 3-metrowa, dwustronna plansza do gry (strona A: Wyścig po wiedzę, strona B: Chińczyk)
- 50 kart z aktywnościami dopasowanymi do tematu „Mój dzień w przedszkolu”
- 16 kubeczków-pionków
- 2 duże i miękkie kostki do gry
- 10 kolorowych żetonów (po 2 żetony w danym kolorze)
- przewodnik
Przewodnik po grze
Opisy dziesięciu wariantów gry, scenariusze i wskazówki dla nauczyciela
Wiemy, jak ważny w codziennej pracy jest odpowiedni dobór narzędzi i pomocy dydaktycznych. W dołączonym przewodniku dla nauczyciela szczegółowo opisaliśmy możliwości, jakie daje gra „Wyścig po wiedzę”
Innowacyjna gra dla przedszkoli w praktyce
warsztat Studia Dobrych Praktyk
Zobacz, jak wygląda rozgrywka w praktyce! W warsztacie omawiamy dostępne warianty gry planszowej „Wyścig po wiedzę" (dawniej: „Trefliki w przedszkolu”) i pokazujemy, jak wykorzystać w pracy tę innowacyjną pomoc dydaktyczną.
Rozbuduj swoją grę
Zestaw startowy możesz rozbudować o dodatkowe tematyczne talie kart z aktywnościami!
Umożliwiają one utrwalanie wiedzy z zakresu tematów kompleksowo realizowanych w ciągu roku w przedszkolu w atrakcyjnej formie angażującej każde dziecko z grupy!
Każda talia zawiera 50 kart z aktywizującymi pytaniami, zadaniami i małymi wyzwaniami. Karty zostały zamknięte w poręcznym opakowaniu.